Borats systers baddräkt

Oj oj. Träffade en kompis för ett tag sen som hittat min blogg och undrade om jag sover än. Och nu Elsas kommentar. Så jag kan lugna er (ha ha) med att jag nu sover bra igen! Fast inte alls lika mycket som jag kunde förut. Ålderstecken? Haha.

På lördag ska jag vad jag har förstått vara på Arlanda från 9.45-19.30. Det blir intressant! Att vara på Arlanda en hel dag utan att åka någonstans och bara glo på alla som ska till varmare breddgrader. Jag ska nog smyga upp bakom dem där de står förväntansfulla i incheckningen och väsa "klimatbov!" åt dem, så får de ett och annat att tänka på. Ha!
Avundsjuk, jag?

Jag var faktiskt utomlands förra helgen. Jag var i Åbo! Det ni! Ja okej, jag vidrörde aldrig den faktiska marken på Åbo, men jag var på Åbos vatten! Ja, alltså, i en båt dårå, men ändå! Så där ser ni. Inte är jag avundsjuk.



Så här roligt hade vi!

Massa festande, och så bubbelpool! Hade ingen bikini så fick låna en baddräkt på båten som såg ut som Borats baddräkt, eller kanske Borats systers,  fast röd.
Det var en man som minsann kunde svenska, finska, engelska och ryska som hyrde ut baddräkter. Och handdukar.
Men så hände det sig så att jag fick låna en bikini av en snäll tjej som inte hade lust att bada. Vi har faktiskt lika stor stjärt du och jag! Det var himla snällt, då slapp jag ju förnedra mig offentligt. 

Nu ska jag åka in till Shia och prata med lite folk och sen gå till banken och fixa så att jag får in min lön på mitt konto. Tänkte att det kunde vara bra... Hej och hå!



Kommentarer
Postat av: esu-khan, browrock, elsa, whatever

va allvar bra lön i konto? va minsann....

Postat av: Emma M

Tjeeena Malin! Nice att kryssningen var trevlig, även om det var ett tag sedan. Jag träffade iaf Stina och diskuterade den lite. Själv ska jag också iväg på kryssning med en tjejkompis snart, men vi är så sega att boka den så jag slår vad om att det aldrig blir av =P

Men hoppas iallafall att allt är bra och jag vill gärna träffa dig nån dag! :) Hoppas det går att ordna ngt. Jag blir snart gråhårig annars ;)

Kram!

2008-04-25 @ 09:32:11
URL: http://loveshaped.blogg.se
Postat av: Hanna

Ja! =D Du måste komma o provsitta utestolarna sedan, okej? Och se om bordet håller lite alkohol, kanske?!

2008-05-05 @ 20:31:35
URL: http://cederstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback