Far from home....

Ah, skriver saa sallan nu! Men verkar som de flesta har bytt till nogg - bara mallan och elsa som haller fast vid blogg liksom jag? :)

Om ni markte att jag skriver utan prickar over a och o, sa beror det pa att jag ar i usa just nu, pa Gallaudet narmare bestamt. Jag och Jenny har varit har i tio dagar, och det har verkligen varit en upplevelse!
Passar pa att skriva lite nar de andra tittar pa the fast and the furious 3. Som jag redan sett. Och som sog! (sorry alskling, men du vet att jag inte gillar sana filmer...)

nar jag kommer hem ska jag lagga upp bild pa mig och jenny nar vi har klanningarna som vi hade pa homecomingfesten - saaaa fina! Skulle kunna skriva en bok om min fina roda klanning! Och sa billig den var, bara 187 svenska kronor!

Haller pa att bli sjuk tror jag. Har gatt ovanligt lang tid utan att jag varit sjuk (vilket innebar typ en hel manad - wow!) men en av cass' rumskompisar sa att hon kanner sig sjuk och tror hon har influensa, sa naturligtvis far jag det ocksa. Har sovit daligt, atit daligt ocksa sa mitt redan sa lilla immunforsvar maste vara obefintligt. Aaaaah langtar efter svensk mat!

Imorgon ska vi alltsa hem. Trakigt for att jag kommer sakna en massa folk har, men harligt for att jag kan borja ata normalt igen och mest av allt - traffa kj!

Skriver mer nar jag kommer hem till Sverige. Typ. Liksom.

Kommentarer
Postat av: brownrock

har längtat dömassa efter dig :) hör av dig direkt när du är hemma och är ledig dvs efter att varit hemma me fld (om jag har längtat så här efter dig - hur dina fld? hehe)! have a lot things to tell u :) kärlek

Postat av: adina

jag behåller min blogg ;) saknar er och VILL höra hur det var på gally! ses snart *mååste* pusssss

2006-10-26 @ 12:20:17
Postat av: Kristy Vess

America's still number one. But i think sweden's number 2 because i like you and jenny. =) i am glad that u gals did come over here because i enjoyed your company as well. I will see you this summer for WFD- i already cant wait!! I cant wait to see how you live your life at sweden, i think its way cooler than me being here in america. your experience is much richer than mine's but dont worry.. ill catch up eventually. =D no problem.

hugss

P.S.
you, jenny and i have to make up the party we missed last night when i get to sweden to see you gals!!! buy the heineken for mee! xoxo

2006-10-26 @ 20:56:57
Postat av: mallan

det ENDA jag saknar skolan, då kan jag träffa alla, som du igen!
mumsa mumsa

2006-10-28 @ 20:15:15
URL: http://mallansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback