Blogg - nu med prickar!

Nu har jag varit hemma i två dagar. Inte gjort så mycket eftersom jag varit (och är) fruktansvärt förkyld.

Det är svårt att sammanfatta upplevelsen vi hade därborta i bara några rader. Otroligt roligt har vi haft iallafall. och era fördomar om amerika? Tro mig, dom är sanna.

 - Åker de bil om de så bara ska tvärs över gatan? Ja

- På fest, har de röda plastmuggar att dricka öl ur? Ja

- Är de rädda för att bli stämda? Ja

- Många vet mycket lite om världen utanför Usa? Haha ja.

- Maten är  fet och onyttig? Ja.

MEN - de är också väldigt trevliga, öppna och intresserade av att lära känna nya människor. De är nyfikna, glada, pratsamma och har de en gång lärt känna en så blir man presenterad för tusen andra av dess vänner.

Bilder!


Hemmafest på "Vineyard".
Här med (ovanifrån från vänster) Ursa, Josh, Jenny, jag, Mark, Cassandra och Jerome.


Homecoming!
Erin, jag och Jenny
(Snälla, kan ingen ta och gifta sig eller något, så får jag en anledning att ha den här klänningen igen!)

Nä, nu ska jag gå och sätta mig framför tvn och hosta lite och titta på alla program som mamma och pappa spelade in åt mig under dessa två veckor! (Vadå tv-nörd....?)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin klänning! :) Hoppas allt är bra med dig annars och så :) Kramar

Postat av: dr

snyggning där ;)

2006-10-30 @ 08:24:37
URL: http://elsapelsa.blogg.se
Postat av: Ann Elisabeth

Jag måste också säga att det var väldigt fina klänningar ni hade:) Blir ju också sugen;) Hoppas du hade det skoj i USA ialla fall, och att du får dig ett fint lov;) kram

2006-10-30 @ 17:50:00
URL: http://nogg.se/annie
Postat av: mallan DR

snyggning helst jättefina där. kom på en sak- du uppdaterar oftast när du är i STHLM. passa på då uppdatera en tusen inlägg innan du är i Örebro igen! /rastlösa Modammedia

2006-10-31 @ 15:33:03
URL: http://mallansson.blogg.se
Postat av: jessiKa

åhh mark!
:P saknar han :(

2007-02-13 @ 21:32:43
URL: http://laavely.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback