Trötter/Butter

På dagis skulle vi sätta upp "Snövit och de sju dvärgarna".
Karin fick vara Snövit, och innerst inne kände jag mig lite avundsjuk eftersom hon skulle få ha en sån fin klänning då. Men jag sa till mig själv att det var lika bra, för jag tyckte ju ändå inte om äpplen...

Elsa var Toker - inte helt fel, och Anton var blyger med en handduk till skägg att gömma sig bakom varje gång han sa något.
Och jag då? Ja jag fick vara Butter av någon anledning.  (Vad var ni andra?)

Men idag känner jag mig faktiskt mest som Trötter...
Jag är så otroligt trött, vill bara sova. Ska hämta tvätten där nere (jag hatar tvättstuga, jag vill ha tvättmaskin i lägenheten!) och så borde jag ju plugga, men det är så mycket man borde och sängen är ju så skön.

Nej nu behöver jag snart tändstickor om jag ska hålla ögonlocken öppna längre!
God natt!

Kommentarer
Postat av: elsapelsa

inte helt fel? haha :D du fick vara butter kanske för att du är SÅ söt när du surar, åtminstone när du var lite i alla fall! :)

Postat av: Mallan

Haha, jag var den kloker (om jag tänker rätt)
den som fick gå först- äldst av alla dvärgarna.
Med glasögon, skägg och rutig skjortan. Var arg på Camilla eftersom hon fick vara snövit och använda silver-skor! haha

2006-03-16 @ 17:12:17
Postat av: mallan

skandal!
idag är jag sjuk!
först två veckor blev jag bakis, inte du.
Sen är jag sjuk??
Det brukar vara du!
Gud tänker visst på fel Malin!
haha, pussar

2006-03-18 @ 20:06:07
URL: http://mallansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback