Hurtbullen Malin

Idag har jag varit en riktig hurtbulle! Tog en promenad på sjön Drevviken hemma i Farsta med kära mor och far. De övertalade mig, mamma tyckte jag behövde ljusterapi, som hon kallade det.
 Jag kände mig ytterst tveksam huruvida isen skulle hålla, det var trots allt flera plusgrader hela dagen idag.
Mamma himlade med ögonen åt mig och sa att isen var jättetjock. Då ville jag veta om hon hade kollat det personligen, men det fick jag inget svar på. Häpp.

Så ut på isen bar det. Det var otroligt soligt och otroligt vitt, och faktiskt väldigt härligt. Men jag hade noga koll på isen hela tiden och förväntade mig mer eller mindre att vi skulle driva iväg på ett isflak plötsligt. Jag vet att Drevviken är en sjö och inte ett hav, men man vet aldrig!

Vi gick en bit till andra stranden och satte oss och drack varm choklad och solade. Fick till och med lite färg på kinderna, men det höll i två timmar eller nåt.. Jaja, man kan inte få allt!

Och angående mitt förra inlägg så var det visst många som insåg att de måste ha blondiner i släkten! :)


Kommentarer
Postat av: Ann Elisabeth

Haha, själv ÄR jag blondin och hade väldigt få rätt:( Du fick mig:( Och när det gäller isar och det är varmt ute, ja då litar jag inte heller på någon i första taget. Mindre mysigt å hamna i vattnet:( vill att det vita där ute ska försvinna! nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback