några tusen ord

Börjar med att säga att om det är någon som sett de enormt fåniga (men roliga) bilderna i jennys senaste blogg så ska ni veta att det var en bedrift det där att klämma ihop kapsylen! (Tyckte naturligtvis inte simon som klämde kapsyler på löpande band, medan jag gjorde typ... en?)
Och så till katt-bilden - det var ta mig tusan en svårflörtad katt, ville inte alls vara med på bild med mig. Märkligt. Mig inte förstå - vem vill inte det liksom?


Sommaren lider mot sitt slut och jag kan bara säga att min sommar har varit suverän.

Här kommer en sammanfattning och ett urval i bilder


 

Alla bilder från Djura är enormt craziga, och den största delen av tiden gick ändå åt till att laga/äta mat, så här är några matbilder.



 

Söta flickor, jag med min enormt somriga klänning, ett internt skämt


Midsommar tillbringade jag och Gabi hos Mathilde i Vaxholm.





Bilder från Island har ni väl sett i oändlighet vid det här laget, så jag nöjer mig med denna bild. För det finns ändå ingen bild (och inga ord) som kan beskriva den fantastiska veckan.





Vadstena hos Johannas faster. Detta är normala bilder, för abnormala bilder gå till globetrottern.blogg.se





Solnedgång, mor och dotter

Kroatien, en vecka med mamma och pappa. (Måste passa på så länge de bjuder mig!) Så underbart att vara vid medelhavet igen. Sol och värme, jag njöt i fulla drag och återvände till bokslukaråldern.





Efter Kroatien hälsade Kj på mig i Stockholm. Hann med himla mycket, bland annat en tur upp i Katarinahissen där han fotade denna vackra bild över Stockholm.


jag o älskling

Avslutar detta inlägg med en bild på två av de saker jag älskar mest av allt - Kj och Stockholm.




Kommentarer
Postat av: Madi

Hej hej, fina bilder. Det syns att du hade en skön sommarlov. Förresten, fin bild på dig o Kj. Puss

2006-08-15 @ 19:58:11
Postat av: jenny

tack för reklamen över min blogg! ;) (och förresten! vill ha bilderna fr djura!)

Postat av: adina

haft en toppensommar jag med ;) IKEA på fredag! jippie

2006-08-16 @ 16:38:45
URL: http://adina.blogg.se
Postat av: Sarah

Härliga bilder! Bilden där G och M kramar om varandra. Där ser man nackdelen med glasögon. Den är i vägen ibland när man kramar någon jag vet ;) men det är en söt bild!

2006-08-16 @ 23:03:32
URL: http://q86.blogg.se
Postat av: Gabriella

Dah, härliga bilder det! Naah, varför tog du den cpiga bilden? :) Och som Jenny sa: viiill ha bilderna från Djura! :)
Ses imorgon?

2006-08-19 @ 13:14:15
URL: http://citronsaft.blogg.se
Postat av: Malin

Mycket fin bild på dig o KJ. (:

2006-09-03 @ 16:31:10
URL: http://maowlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback